Який документ НЕ має подавати нотаріус для реєстрації приватної нотаріальної діяльності?

Коментарів: 2
  1. Валерій

    автобіографію

  2. Оксана

    1.2. Особа, яка має намір зареєструвати приватну нотаріальну
    діяльність, ПОДАЄ до відповідного управління юстиції заяву та акт
    сертифікації про відповідність робочого місця (контори) приватного
    нотаріуса встановленим Законом України “Про нотаріат” умовам. У заяві зазначається назва нотаріального округу, в якому особа буде займатися нотаріальною діяльністю.
    До заяви про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності
    додаються:
    свідоцтво про право на зайняття нотаріальною діяльністю та
    його засвідчена в установленому порядку копія;
    документ, що підтверджує право власності на приміщення або
    право користування приміщенням для розташування робочого місця
    (контори) приватного нотаріуса, чи договір про співпрацю з іншим
    приватним нотаріусом, який надає заявнику відповідне приміщення,
    та його засвідчена в установленому порядку копія;
    дві фотокартки розміром 3 х 4 см;
    власноруч заповнена особова картка, форма якої наведена в
    додатку 1;
    паспорт громадянина України який подається особисто.
    Свідоцтво про право на зайняття нотаріальною діяльністю з
    відміткою управління юстиції про реєстрацію приватної нотаріальної
    діяльності та паспорт повертаються особі, яка їх подала. (наказ МЮУ Про затвердження Положення про порядок реєстрації приватної нотаріальної діяльності та заміщення приватного нотаріуса)

Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: