Куди передаються документи нотаріального діловодства та архіву приватного нотаріуса у разі припинення ним приватної нотаріальної діяльності?




Коментарів: 3
  1. Світлана

    Державний нотаріальний архів

  2. Алексей

    На управління юстиції

  3. Анна

    Приватний нотаріус, нотаріальна діяльність якого припинена (у тому числі у зв’язку з анулюванням свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю), зобов’язаний протягом одного місяця з дня одержання копії наказу передати до державного нотаріального архіву усі документи діловодства та архіву приватного нотаріуса. Якщо цей строк є недостатнім, він може бути продовжений за рішенням управління юстиції, але не більше ніж на один місяць.
    Справи (наряди) повинні бути сформовані та передані до державного нотаріального архіву відповідно до цих Правил. (п. 4.10 Правил нотаріального діловодства)

Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: