Якій вимозі Не має відповідати робоче місце (контора) приватного нотаріуса щодо зберігання печаток, штампів, бланків нотаріальних документів та архіву нотаріуса?

Коментарів: 2
  1. Юля!

    7.4. Щодо зберігання печаток, штампів, бланків нотаріальних документів та архіву нотаріуса:
    7.4.1 архів приватного нотаріуса та документи нотаріального діловодства мають зберігатися у металевій(их) шафі(ах) у робочому кабінеті приватного нотаріуса (в окремій кімнаті) або у відповідно
    обладнаній для цього кімнаті. Забороняється розміщувати шафи для зберігання архіву у місцях, де відвідувачі можуть безперешкодно до них підійти. У разі зберігання архіву приватного нотаріуса та
    документів нотаріального діловодства в окремій кімнаті на дверях такої кімнати має бути встановлений дверний замок;
    7.4.2 приміщення, в якому розташоване робоче місце (контора) приватного нотаріуса, має бути придатним для зберігання документів нотаріального діловодства та архіву приватного нотаріуса протягом усього строку здійснення ним нотаріальної діяльності;
    7.4.3 якщо у приміщенні працюють двоє чи більше приватних нотаріусів, їх архіви повинні зберігатися в окремих металевих шафах або окремих кімнатах для зберігання архівних документів;
    7.4.4 у кожного приватного нотаріуса повинен бути окремий вогнестійкий сейф для зберігання печаток, штампів та спеціальних бланків нотаріальних документів.

  2. Василь

    Потрібно чітко вивчити
    ПОЛОЖЕННЯ
    про вимоги до робочого місця (контори)
    приватного нотаріуса та здійснення контролю
    за організацією нотаріальної діяльності

Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: