Якій вимозі має відповідати робоче місце (контора) приватного нотаріуса щодо зберігання печаток, штампів, бланків нотаріальних документів та архіву нотаріуса?

Коментарів: 1
  1. Василь

    7.4. Щодо зберігання печаток, штампів, бланків нотаріальних
    документів та архіву нотаріуса:
    7.4.1 архів приватного нотаріуса та документи нотаріального
    діловодства мають зберігатися у металевій(их) шафі(ах) у робочому
    кабінеті приватного нотаріуса (в окремій кімнаті) або у відповідно
    обладнаній для цього кімнаті. Забороняється розміщувати шафи для
    зберігання архіву у місцях, де відвідувачі можуть безперешкодно до
    них підійти. У разі зберігання архіву приватного нотаріуса та
    документів нотаріального діловодства в окремій кімнаті на дверях
    такої кімнати має бути встановлений дверний замок;
    7.4.2 приміщення, в якому розташоване робоче місце (контора)
    приватного нотаріуса, має бути придатним для зберігання документів
    нотаріального діловодства та архіву приватного нотаріуса протягом
    усього строку здійснення ним нотаріальної діяльності;
    7.4.3 якщо у приміщенні працюють двоє чи більше приватних
    нотаріусів, їх архіви повинні зберігатися в окремих металевих
    шафах або окремих кімнатах для зберігання архівних документів;
    7.4.4 у кожного приватного нотаріуса повинен бути окремий
    вогнестійкий сейф для зберігання печаток, штампів та спеціальних
    бланків нотаріальних документів.

Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: