На кого покладається обов’язок передати документи нотаріального діловодства та архіву приватного нотаріуса у разі неможливості або відмови приватного нотаріуса?




Коментарів: 4
  1. Света

    У разі неможливості за станом здоров’я або з інших причин, а також у зв’язку зі смертю приватного нотаріуса або відмовою приватного нотаріуса особисто здійснити передачу документів діловодства та архіву приватного нотаріуса у встановлені строки цей обов’язок покладається на управління юстиції, яке у разі потреби залучає до цього представників органів внутрішніх справ.У цьому випадку передачу документів до державного нотаріального архіву проводить експертна комісія (далі — ЕК) відповідного управління юстиції у складі не менше трьох осіб. (п. 4.11 Правил ведення нотаріального діловодства)

  2. Юля!

    У разі неможливості або відмови приватного нотаріуса особисто здійснити передачу документів нотаріального діловодства та архіву приватного нотаріуса у встановлені строки (одного місяця) цей обов’язок покладається на Головне управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головні управління юстиції в областях, містах Києві та Севастополі, яке в разі необхідності залучає до цього поліцейських!!!

  3. Наталя

    Управление юстиции

  4. Анна

    У разі неможливості за станом здоров’я або з інших причин, а також у зв’язку зі смертю приватного нотаріуса або відмовою приватного нотаріуса особисто здійснити передачу документів діловодства та архіву приватного нотаріуса у встановлені строки цей обов’язок покладається на управління юстиції, яке у разі потреби залучає до цього представників органів внутрішніх справ.У цьому випадку передачу документів до державного нотаріального архіву проводить експертна комісія (далі – ЕК) відповідного управління юстиції у складі не менше трьох осіб. (п. 4.11 Правил ведення нотаріального діловодства)

Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: