До секретаря сільської ради звернулися спадкоємці з метою оформлення спадщини після померлого мешканця села. Секретар не має юридичної освіти, проте завершив навчання щодо роботи з Державним реєстром речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Чи має він право на оформлення спадщини?

Коментарів: 4
  1. ВОЛОДИМИР

    Чи входить в обовязки секретаря сільської ради проводити реєстрацію(відсилати до нотаріуса) заяви про прийняття спадщини, після оформлення ним заяви в сільській раді з відміткою, чи спадкоємці мають сами звертатися до нотаріуса?

  2. ВОЛОДИМИР

    Доброго дня. Чи зобовязаний секретар сільської ради проводити реєстрацію(відсилати до нотаріуса) заяви про прийняття спадщини, після оформлення ним заяви в сільській раді з відміткою, чи спадкоємці мають сами звертатися до нотаріуса?

  3. Наталія

    Ні.

    Оскільки
    видавати свідоцтва про право на спадщину та свідоцтва про право власності на частку в спільному майні подружжя в разі смерті одного з подружжя можуть
    уповноважені посадові особи органу місцевого самоврядування, які мають вищу юридичну освіту, досвід роботи у галузі права не менше трьох років, пройшли протягом року стажування у державній нотаріальній конторі або приватного нотаріуса, завершили навчання щодо роботи з єдиними та державними реєстрами, що функціонують в системі Міністерства юстиції України, та склали іспит із спадкового права у порядку, встановленому Міністерством юстиції України.

    1. ВОЛОДИМИР

      Чи входить в обовязки секретаря сільської ради проводити реєстрацію(відсилати до нотаріуса) заяви про прийняття спадщини, після оформлення ним заяви в сільській раді з відміткою, чи спадкоємці мають сами звертатися до нотаріуса?

Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: